Post by evrietovive on Feb 8, 2022 1:12:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harvest.io – 3D Farming Arcade IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga poäng ▞▞▞
▞▞▞ Harvest.io – 3D Farming Arcade 2022 version ▞▞▞
Alien Creeps TD 전략 ycqu
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulácie yzdl
Roligt vardagsspel ... Så många annonser ....
Jag ger bara en stjärna eftersom spelet inte fungerar korrekt innebär att stanna/hänga emellan
ETA: KOMMER DET NÅGONSIN BLI EN UPPDATERING?!!?!?! Roligt spel som passerar ... men det börjar bli tråkigt ... vi behöver nya nivåer, nya traktorer, nya fält. Samma sak blir gammal om och om igen.... 🙄
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulaatio ycb
Njöt av spelet tills målen försvann och jag inte längre kan öppna nya fält.
Harvest.io: Una granja arcade Simulación kgw
Goos game tyckte om att spela, men det hängde sig och det startar inte
Free -3. (3,422). 14. Gameloft Minion Rush: Running game ... Match Triple 3D: Matching Tile ... 61. GIANTS Software GmbH Farming Simulator 16.
Det här spelet är SÅÅÅÅÅ roligt, kontrollerna är ganska känsliga men överlag är det bra 👍 👌 😀 😄 det får dig att må riktigt bra när du är en GINORMOUS spårare. Och det som är riktigt trevligt med det är att när någon dör låter det som ett pruttljud så att du kan gå och hämta deras extra saker. PROVA HARVEST.IO IDAG INTE I MORGON IDAG!!!!!!!
Jag hade det här till 5 stjärnor, men jag har tagit bort några på grund av att jag var mitt i en match med mål och det tog bara bort det slumpmässigt och nu kan jag inte se mål på någon nivå. Ingen mening med att spela utan mål att uppnå.
Var kul ett tag, jag älskade det, men blev sedan meningslöst eftersom skörderäkningen slutade...
Det är bra eftersom jag slog alla bots och jag slutförde odlingen av alla sällsynta frukter och jag fick ett högsta betyg och det är för tryggt! Och dess 35% svåra att kontrollera och göra bra jordbruk och dess 80% bra och dess 30% pilläge och joystickläge och de färgerna är sällsynta/vanliga och de botarna är noobs och jag dödar så många botar i spelet och jag samlar sällsynt Frukter och vanliga frukter och grafik är 50 % ljusa och jag kan inte välja skinn. Betygsätt 3 stjärnor! ✔
jag hatar det här spelet
Det här spelet är riktigt bra men efter 25-nivån visas inget för mig och dess kontrollsystem är inte tillräckligt bra på grund av det, jag förlorar så försök att förbättra det här spelet men det är verkligen väldigt intressant och jag blir beroende av det men nu kan jag inte spela det här spelet eftersom det inte har nivåer efter nivån 25, försök göra några fler nivåer...
Simulator - Spel För Android
Superspel för du har några problem då du spelar det här spelet så tar du det så verkligt och frealt 💖💖💞😍😍
Ett trevligt spel, jag gillade faktiskt inte grafiken
Blir snabbt tråkigt
Det här är ett ganska bra spel. Det är bara en sak som stör mig, styrningen är fruktansvärd jag svänger vänster den går höger jag svänger vänster 5 sekunder senare och den går åt vänster. Om det är en sak som fuskarna måste fixa är styrningen men totalt sett det är ett ganska bra spel. Det överbelastas inte med tillägg så det är definitivt bra.
Jag kritiserar inte appen, men när jag vill ha en annons kastar den den bara på mig och får den att gå in i en laddningsloop och jag kan inte samla mina föremål. Men totalt sett är det ett mycket bra 5-stjärnigt spel.
När jag först spelade den första nivån hade jag ett fel att skördarna är osynliga, SNÄLLA FIXA DET
Då är det återigen dags för en ny del i lantbrukarserien Harvest Moon. För första gången tar serien klivet över till Nintendo 3DS.
Fortsätter att krascha. Önskar att du kunde välja vilken färg du vill ha din traktor. Eta: betygsatte spelet och visar nu inte längre vad du behöver samla in. Bara att köra runt och samla utan mål och oförmögen att gå till nästa nivå. Grr
Köp via app. Become a modern farmer in Farming Simulator 18! Immerse yourself in a huge open world and harvest many types of crops,
Reklamen fungerar inte som den ska. Över halva tiden låser de sig och jag får inga poäng för spelet. Väldigt frustrerande. Avinstallerar spelet efter att ha läst upp att det låser sig permanent runt nivå 25. Att inte slösa bort min tid på ett spel som kommer att visa sig vara försvårande i slutändan.
Det här spelet är bra och fantastiskt 😍 Jag gillar att klippa det här och jag gillar också att gå upp i nivå
Jag hatar annonserna men roligt spel och snälla spela med riktiga människor inte robotar pleeeeeeeeaaaaaase?
Harvest.io – 3D Farming Arcade Simulácie yzdl
Jag har avslutat alla nivåer. Är deras några fler nivåer. Uppdatera annars måste jag avinstallera spelet
Det här spelet är väldigt trevligt. Jag har spelat det när som helst. Men den här gången var det EXTREMT laggy. Och jag överdriver inte. Vanligtvis är det inte så här. Det här spelet är riktigt bra men på grund av det problemet kan jag inte spela det. Så försök att fixa det. Tq
Det finns många annonser förutom det fantastiska spelet!
Try out Harvest.io - a new farming simulator in io style. ... A farming arcade in io style! ... Colourful 3D graphics & different crops to harvest
Jag spelade det här spelet i bara 5 minuter och jag hatar det redan! Detta är ett slöseri med tid! Kontrollerna är fruktansvärda, du dör slumpmässigt och det finns alldeles för många annonser! Fullständigt slöseri med tid, installera inte! 😤😡
Glitchy för mig, långsam rörelse och slutade med att ta bort app efter 20 minuters spelande.
Det här spelet är beroendeframkallande och det finns inga buggar en eller två annonser men normalt inte under spelets gång men jag vill bara fråga skaparna när de uppdaterar det att de kan snälla lägga hur mycket grönsaker du fortfarande behöver överst. Hur som helst fortfarande fem stjärnor!!!!!!
DET HÄR SPELET VAR MYCKET NJUTBART JAG ÄLSKAR DETTA SPEL
Odla – Tips för Android-fusk
Mängden annonser är löjlig. Bra spel men inte värt min tid med mängden annonser i det. Du har mer annonstid än speltid.