Post by evrietovive on Feb 8, 2022 1:15:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Animal Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Animal Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange gull ▞▞▞
▞▞▞ Animal Warfare 2022 version ▞▞▞
Ganske bra. Det eneste problemet mitt er at jeg kjøpte den lille 0,99 cent-pakken og ikke fikk noe fra den. Men du dro pengene fra kortet mitt helt fint. Ha. Ikke en stor sak skjønt. Liker fortsatt spillet veldig godt.
Jeg lastet ned dette spillet forutsatt at det ville være et strategispill, men det ligner mer på et klikkerspill eller Best Fiends-opplevelse. Personlig syntes jeg ikke det var så underholdende
Jeg ga den en 4 fordi den blir kjedelig etter 2 måneder for meg minst eller 3 måneder, men jeg vil fortelle deg om spillet kan du få dyr og hver gang du slår dyrene går du videre til neste nivå, men det er gøy
Det tar flere dager å laste ned på telefonen min, så det er det eneste problemet mitt, for ellers elsker jeg det absolutt! Kanskje hvis redaktørene bare fikk det til å ta mindre lagringsplass ville ting vært fantastisk, dette spillet er supergøy! Tusen takk, Playside!😊
Jeg koste meg veldig, og så fikk jeg stadig en slags feilmelding når jeg prøvde å starte en kamp. Å starte spillet på nytt gjorde ingenting for å fikse dette, så jeg måtte avinstallere appen. Jeg har måttet gjøre dette med andre apper, og Google play har alltid latt meg gå tilbake til hvor enn jeg har kommet videre i spillet. Denne lar meg ikke, og det eneste alternativet er å starte på begynnelsen. Dette er veldig skuffende da jeg har nådd ulven på livets tre. Jeg liker dette spillet veldig godt, men det stinker å begynne på nytt.
Jeg har virkelig likt dette spillet. Jeg spiller det stort sett hver dag. Men den nyeste oppdateringen har ikke løst problemet med annonser som ikke spiller for belønninger. Det har gått noen dager siden jeg har vært i stand til å spille av annonsene, og det har hindret meg i å få multiplisert valuta. Perler for utfordringene. Og se videoen for å få penger oppdrag, så jeg kan ikke fullføre de daglige oppdragene. Jeg håper dette blir fikset snart fordi det er en skikkelig grusomhet å ikke kunne få mest mulig ut av dette spillet
Spillet kunne vært morsomt hvis det var mulig å spille i mer enn 30 sekunder av gangen uten å se en annonse. Etter hvert nivå får du muligheten til å tredoble du belønning hvis du ser en annonse, og selv med tredobling av hvert nivå er det fortsatt en grind.
Det er fint, men det er mange annonser. Jeg vil forbedre dette til fire eller fem stjerner hvis det er en oppdatering der det ikke er så mange annonser
Spillet er bra, men ikke for bra, grafikken ser for tegneserieaktig ut og jeg liker ikke tegneserier, kistene er ok, men jeg vil ha VIP-tingen, men det koster penger og jeg har ikke penger. Jeg brukte dem alle på robux, så folk vil ikke kalle meg en noob
Animal Warfare Stratégiai játékok pak
Fortsatt å sparke meg i gang hver gang en annonse dukket opp for å tredoble myntene, spiller ingen rolle om jeg hadde tonnevis med plass til svært liten plass eller om Wi-Fi var rask, høyhastighetsdata var rask eller noe. Ikke verdt tid hvis du vil fortsette å bli sparket av et spill!
Veldig bra og veldig gøy
Det er gøy
Pafit
Animal Warfare Стратегически pwf
Grei fusjonsspillidé. Måten dyrene fortsetter å bevege seg på og «danser i sirkler» begrenser imidlertid angrepene de gjør. Prisen for å kjøpe et nytt dyr stiger alt for raskt. Og også for mange dyrealternativer. Med nye dyr gir mindre sjanse til å oppgradere tidligere dyr for å bygge et sterkere lag. Bare min mening fra å spille andre sammenslåings-/kampspill.
For det meste gratis som er kjempebra sammenlignet med de andre spillene dine. Legg til flere dyr og gjør dem ut av denne verden!
Appen krasjet etter det første slaget og ga meg ingen mynter, så jeg kan ikke gå til 2. trinn av opplæringen. Etter å ha installert på nytt ser det ut til at det fungerer, og så langt går jeg videre uten å treffe en betalingsmur. Jeg liker at jeg kan velge en formasjon, det er med på å gjøre spillet mer strategisk.
Kunne ikke selge dyr, så jeg installerte på nytt. Gjenopprett kjøp-knappen gjør ingenting!!! Jeg kjøpte FLERE pakker og nå er pengene borte!!! Absolutt søppel!!!
Jeg liker virkelig spillideen, men jeg tror noen få alternativer i fremtidige oppdateringer bør være mer interaktivt spill som å være eller se på som et dyr, gjøre progresjonene mer verdt det, da det noen ganger føles veldig repeterende og ikke nok belønninger mellom stadier. Og til slutt tror jeg en tilpasset kamp hvor du kan sette opp begge sider ville være kult i fremtiden.
Dyrene mine fortsetter å forsvinne eller ikke slå seg sammen eller duplisere. Det er virkelig irriterende. Det er heller ingen reell strategi i dette spillet, og det er ikke morsomt på den måten
Morsomt, men etter en stund blir det litt kjedelig. Jeg skulle ønske det var et alternativ for å legge til flere mellomrom etter hvert som nivåene skrider frem
Ahşap Blok Yapboz - Blok Oyunu Bulmaca iqm
Jeg ville gitt dette spillet 5 stjerner hvis utviklerne fikser annonseproblemet lei av å miste belønninger alt jeg prøver å se på en tillegg for å tredoble myntene mine, men i stedet for å fikse det legger de til et daglig spinn som også fungerer med annonser som er ødelagte
Jeg elsker spillet veldig mye! Jeg skulle ønske myntbeløpet var litt bedre, men det er fortsatt flott!
Jeg trenger ikke så mange reklamer, og jeg liker ikke at dette spillet ikke har Dimond bare gull rart 😐 og annonsene dine du liker kan ikke engang spille litt for å se om folk liker det, så rip til dette spillet jeg anbefaler ikke å laste ned dette spillet Jeg gir det 2 stjerner pluss annonsens behov tone ned eller jeg sletter dette spillet
BH
Elsker det bare vip for år Jeg vil gjerne om det var billigere, men alt er kjempebra 😎 Jeg er ny og er allerede god Jeg beseiret sjefen på et sekund vil jeg si at jeg er den 🥈 beste spilleren og hvis du kunne kjempe mot andre mennesker ville jeg bare elsker dette mer
Animal Warfare Strateške igre vclo
For mange annonser. Det er mange alternativer for å se annonser for bonusting som flere mynter etter et nivå eller å åpne kister tidligere. Men spillet tvinger deg også til å se en annonse etter stort sett hvert nivå. Ikke sikker på om det er på grunn av alle annonsene eller ikke, men telefonen min blir ekstremt varm etter å ha spilt i bare noen få minutter.
For en er det noen feil, for eksempel kan hunden bare komme til nivå tre, men alle de andre kan komme høyere, men den sier at den kan gå høyere, men den kan virkelig ikke
jeg elsker dette spillet allerede. animasjonene fra dyrene etter at de har vunnet er søte som faen, men de krasjer konsekvent. hvis dette ble fikset ville det vært en enkel 5 stjerner.
Annonser etter kamper er bs, du bør oy må se legger til for å få ekstra valuta eller fullføre oppgaver eller åpne kister. Var kult til r hei begynte å kaste annonser i ansiktet ditt etter kamper
Hyggelig
Du får spille i omtrent 20 minutter. Da får du en annonse etter HVER kamp. Annonsene er lengre enn kampen, og du får ingenting for dem. Ryddig spill, men 70 % av tiden brukes til annonser. Utviklere... hvis folk liker spillet ditt, vil de støtte deg. Hvis du spammer dem med annonser, vil ikke folk spille.
Elsker spillet, kjæresten min og jeg elsker faktisk å spille sammen og snakke om hva vi har og hvilke nivåer som var på, det er en morsom ting å dele, men det ville vært fint å ha flere/vanskeligere oppdrag tilgjengelig i løpet av dagen, og vi ikke bry deg om å se annonser, det er bare litt for mange, spesielt fordi vi liker å spille, noen ganger blir annonsene for mange og spillet kan halte/feil, slik at det også blir frustrerende når det kommer til annonser og belønningene våre, og til og med bare å spille av oppdrag...
Hvis det ville være lettere å få tak i forskjellige dyr ville jeg gitt det 5 stjerner, men fortsatt bra spill 🎮 👌
Jeg vil elske dette spillet. Selve spillingen er faktisk veldig morsom, men annonsene tvinger hele tiden appen til å krasje. Jeg kan ikke spille mer enn en kamp eller to om gangen. Synd.